Tarieven

Dufaco ICT hanteert verschillende tarieven voor de ICT dienstverlening. Tevens bieden wij verschillende type SLA overeenkomsten aan. Voor elke klantbehoefte heeft Dufaco een passende SLA. Hieronder een overzicht van de ICT tarieven van Dufaco en de verschillende type SLA overeenkomsten.

 

Uurtarief € 91,50
Avondtarief (van 17.30 uur tot 20.00 uur) € 137,25
Nachttarief (van 20.00 uur tot 07.00 uur) € 183,00
Voorrijkosten Nieuwegein* € 0,00
Voorrijkosten Provincie Utrecht* € 45,00
Voorrijkosten Buiten provincie Utrecht tot 50km* € 67,50
Voorrijkosten Buiten provincie Utrecht boven 50km* € 92,50

* excl. parkeerkosten

 

 

Om uw omgeving te onderhouden zonder verrassingen kunt u ervoor kiezen om een contract af te sluiten waarin u voor een vast bedrag per maand (een gedeelte van) uw IT omgeving voor een vast bedrag te laten onderhouden. De verschillende vormen en bijbehorende kosten treft u onderstaand.

Ad Hoc Support
• Geen responsetijdverplichting.
• Tarief remote; € 22,88 per kwartier, minimaal twee kwartier.
• Tarief locatie; € 22,88 per kwartier, minimaal vier kwartier + voorrijkosten

Strippenkaart
• Minimum afname van tenminste 25 uur (voorwaarden volgens Ad Hoc).
• Het kortingspercentage ten opzichte van het Ad Hoc tarief bedraagt 10%.
• Facturatie uren geschiedt vooraf.

SLA Basic (incl. managed services)
• Maandelijkse kosten inclusief 2 uur helpdesk per maand € 240,00, vooraf gefactureerd per kwartaal.
• Uurtarief extra werkzaamheden € 91,50 excl. BTW
• Beperkt afgekocht arbeidsloon voor onderhoud aan server en werkstations
• Maandelijkse rapportage van prestaties aan IT manager.
• Te combineren met strippenkaart.
• Hardware- en software-inventarisatie, documentatie.
• Geen responsetijden verplichtingen

SLA Plus
• Maandelijkse kosten vanaf € 450,00, vooraf gefactureerd per kwartaal.
• Uurtarief € 82,35 excl. BTW (10% korting op AD HOC tarief).
• 1 x per maand locatiebezoek voor onderhoud aan de server.
• Afgekocht arbeidsloon voor onderhoud en storingen aan server.
• Wekelijkse rapportage van serverprestaties aan IT manager.
• Hardware- en software-inventarisatie, documentatie.
• Responsetijd 4 uur
• Extra servers op locatie tegen een gereduceerde meerprijs.
• Geen voorrijkosten voor bezoeken inzake server

SLA Complete
• Maandelijkse kosten vanaf € 450,00 per server en € 40,00 per werkstation, vooraf gefactureerd per kwartaal.
• Uurtarief € 73,20 excl. BTW (20% korting op AD HOC tarief).
• 1 x per maand locatiebezoek voor onderhoud aan netwerk.
• Afgekocht arbeidsloon voor onderhoud en storingen aan server en werkstations.
• Wekelijkse rapportage van serverprestaties aan IT manager.
• Hardware- en software-inventarisatie, documentatie.
• Responsetijd 4 uur.
• Geen voorrijkosten