HIPIN

Integreer nu uw bedrijfsapplicatie met uw telefonie. Met HIPIN wordt zowel Windows, Outlook en uw CRM applicatie gekoppeld met uw hosted telefonie omgeving. Hierdoor is het mogelijk om vanuit uw outlook of crm applicatie een telefoon gesprek op te zetten, met een druk op de knop! Ook is het mogelijk om uw CRM software te activeren als een klant belt, zodat klantkaart op uw scherm wordt getoont voordat u opneemt.

Welke voordelen biedt HIPIN?

  • Klantkaart applicaties integreren met HIP Telefonie; de klantkaart verschijnt nog voordat u de telefoon heeft opgenomen
  • Simultaan contacten zoeken in meerdere databases, klikken en bellen
  • Herkennen van nummers en met één muisklik bellen vanuit uw browser
  • HIP kan worden geïntegreerd op basis van de bestaande TAPI interface
  • De Outlook kalender past automatisch uw telefoon status aan (als u in een meeting bent staat uw telefoon op niet storen)
  • Applicaties leren automatisch met HIP te bellen

Zie onderstaande video voor meer informatie over HIPIN:

 

Nieuw in HIPIN

Onlangs is er een nieuwe functie aan HIPIN toegevoegd. Het beschikbaarheidsscherm geeft u direct een overzicht van de belstatus van uw collega's. U kunt hier zien wie er in gesprek is en zelfs met wie deze persoon belt. Daarnaast biedt het beschikbaarheidsscherm alle basisfuncties voor een receptiepost.

Voor meer informatie over HIPIN kunt u contact met ons opnemen via 088 5000 950.